Çağdaş pazarlamanın mimarı olarak gösterilen Prof.Dr.Philip Kotler tarafından hayata geçirilen ve pek çok ülkede düzenlenen, World Marketing Summit 2025 ‘İnovasyon Çağında Pazarlama’ temasıyla, ulusal ve memleketler arası arenadan kesimin öncü isimleri ile 18 Nisan 2025, Cuma günü düzenlenecek.
Günümüz pazarlama modelinin kurucusu olarak gösterilen Prof.Dr.Philip Kotler tarafından 2003 yılından bugüne pek çok ülkede düzenlenen World Marketing Summit, ulusal ve milletlerarası arenadan pazarlama bölümünün saygın isimlerini 18 Nisan 2025, Cuma günü Çırağan Sarayı’nda bir ortaya getiriyor.
World Marketing Summit Doruğu konuşmacıları ortasında Davranışsal Pazarlama Stratejisti ve Marka Uzmanı Mr. Roger Hurni, World Design Organization Başkanı Mr. Thomas Garvey, Nöropazarlama Stratejisti ve Pazarlama Fütürüsti Mr. Roger Dooley, Kriz ve Risk İrtibatı Danışmanı Mr. Timothy Coombs, Sürdürülebilir Pazarlama İdaresi Danışmanı Prof. Dr. Marc Oliver Oprensik gibisi pahalı isimler yer alarak, bilgi ve deneyimlerini konuklarla paylaşacak.
Zirve kapsamında Kotler Impact CEO’su Sadia Kibria, Start Campus CMO’su Ömer Wilson, USIGHT Yazılım ve Yapay Zeka Teknolojileri Şirketi Kurucusu Doç. Dr. Şebnem Özdemir, Communication Partner CEO’su Kerem Ayırtman, Visa Türkiye Pazarlama Başkanı Ülkü Yüksel, IAB İnteraktif Reklamcılık Derneği CEO’su Neslihan Olcay, Para Dergisi Yapay Zeka Köşe Müellifi Şule Güner, LC Waikiki Yönetim Kurulu Üyesi Necip Özçer, ve Benetton Türkiye Genel Müdürü İdris Onay ve Marka Danışmanı Esra Baykal pazarlama kesimindeki yeni trendlere ve değişen tüketici alışkanlıklarına ışık tutacak
World Marketing Summit Zirvesi’nde, panelistler “İnovasyon Çağında Pazarlama” teması etrafında şimdiki yaklaşımları ve uygulamaları tartışacak, yapay zeka, sürdürülebilirlik, yeşil pazarlama ve yeni jenerasyon pazarlama tahlilleri gibisi bölüme istikamet veren hususları ele alacak. Tepe kapsamında 13 kolda ‘Yılın En Başarılı’ marka ve şirketlerinin belirleneceği ve dünya çapında harikalığı simgeleyen ‘Kotler Awards Pazarlama Ödülleri’ sahiplerini bulacak. Türkiye’de birinci kez düzenlenmekte olan Ödül programına 17 Mart 2025 tarihine kadar www.kotlerimpactturkiye.org/basvuru/ adresinden müracaat yapılabiliyor.
Dünyada 188 milyar, Türkiye’de ise 2.5 milyar dolar düzeyine ulaşan pazarlama dalı, yüzde 60’ı bayan olmak üzere 500 bin şahsa istihdam sağlamaktadır. Pazarlama alanında gerçekleştirilen bu gibisi itibarlı Doruklar; Türk markalarının global pazarda rekabet gücünü artırmakta, markalaşma sürecini hızlandırmakta, markaların gelişimine katkı sağlayarak ülke iktisadına olumlu istikamette tesir etmektedir.